Saturday, January 09, 2016

510 Discussie op Zaplog over 'Keulen'.



Waar zijn de video’s uit Keulen?

We horen een hotelbediende die een gruwelverhaal vertelt, maar was er dan geen camera in dat hotel?
De enige video op youtube is van ene Manfred O. Hij filmde 20 minuten lang.
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=mCUDTTMzHjE
Het was een saaie bedoening daar bij dat station. Heel simpel vuurwerk, en de Turkse of Marokkaanse jongelui filmen elke pijl. Nergens zie ik iets terug van wat er overal beweerd wordt.
Ik zie welgeteld in die 20 minuten 6 jonge meiden. Ze zien er heel tevreden uit.
Als daar in 20 minuten filmen 6 meiden te zien zijn, waar komen die 100+ aangerande vrouwen dan vandaan? Op dit plein was duidelijk een 'eigen feestje' aan de gang van jonge moslims. Lijkt me heel normaal en natuurlijk: op zulke avonden trekken ze naar elkaar toe. Is ook het beste voor iedereen.
( Voor de goede orde: ik heb in 1991 geprobeerd om een discussie over de idiote massa-immigratie te initieren. Ik vond het uiterst dom. Maar werd uiteraard met pek en veren overladen. OK. Nu zijn ze hier, je hebt het zelf gewild: aanvaard de consequenties. Maar loop niet dom achter een hoax aan die alleen is bedoeld om een dictatuur 'nodig' te maken. Kijk kritisch naar het nieuws. Met ik dat hier nog zeggen? Dan is er toch voor de rest van Nederland geen enkele hoop ! )

Ik ben bang dat hier heel andere zaken aan de hand zijn. Denk aan Timishoara ( nooit een massacre geweest. Was een hoax.) Denk aan het Tienanmin plein: idem.
Annotaties:
    Annoteer
    Soort annotatie:
    Titel:
    Link:

     | #243991 | 07-01-2016 13:38 | Jan Verheul
    Ik zie nu dat de helft van mijn betoog niet in beeld komt. Misschien had ik de link niet moeten plaatsen. (Die verwijst naar een engelstalig artikel.) Wat is nog schreef was ongeveer dit: Op dit plein was een 'jonge moslim mannen' feestje aan de gang. Mensen trekken naar elkaar toe. Logisch. Ze moeten ergens hun oudejaar vieren.
    Kan best zijn dat het uit de hand is gelopen, maar waarom zie ik daar niet één beeld van? Dat verwondert me. Duizenden telefoons, en niet één glimp van iets vervelends. 20 minuten vuurpijlen in beeld, en niet één die bewust in het publiek wordt geschoten.
    En zouden op andere feestjes geen handtastelijkheden gebeuren? Of in de Metro als het druk is?
    Ik praat niks goed. Ik ben alleen verbaasd: Zoveel rumoer en zo weinig beeld. Zo weinig bewijs.
    Het doet me denken aan Timishoara, aan Tienanmin, aan de WMD's van Colin Powel waar hij Solid Evidence voor had. Aan de incubator babies van Nayirah.( U weet wel, die gestolen couveuses die Desert Storm mogelijk maakten, maar bij controle allemaal nog netjes in die ziekenhuizen bleken te staan.)

    Ik denk dat we hier getuige zijn van een heel andere misdaad dan van aanranding. En de misdadigers waren niet op dat plein.
     | #243993 | 07-01-2016 13:56 | Ness
    Ik heb je license verandert van 'linkdump' naar 'eigen samenvatting', want met een linkdump komt er maar een klein gedeelte tekst tevoorschijn, Jan.
    Ness's avatar
     | #243995 | 07-01-2016 16:21 | Hans
    @Ness: kun je ook de video even embedden?
    Of verander de licentie zodanig dat ik hem kan embedden.
    Hans's avatar
     | #244001 | 07-01-2016 17:40 | ouwe knar
    In deze videobeelden ook geen aanranding te zien.
    Ja jammer, was wel super sensatie geweest, jammie. Vooral voor de slachtoffers, maar niet heus.
    ouwe knar's avatar
     | #244005 | 07-01-2016 18:26 | Hans
    Ik neem aan dat er ook bewakingscamera's zijn op dat drukke plein in het centrum van Keulen. Ik wacht dus gewoon af of de beelden van deze politiecamera's nog naar buiten worden gebracht in een poging om de daders te kunnen vervolgen.

    @ouwe knar: je hoeft geen aanranding te laten zien op TV. Er waren toch ook berovingen.
    Bovendien kunnen de slachtoffers onherkenbaar in beeld komen.

    Ik vind het alleen merkwaardig dat er geen beeldmateriaal is. Net als bij de aanslagen op het Bataclan-theater en het Stade de France lijken de bewakingscamera's: geen beelden van bewakingscamera's zijn vrijgegeven.
    Hans's avatar
     | #244006 | 07-01-2016 18:49 | liedetecter
    geen beelden van bewakingscamera's zijn vrijgegeven. 
    Dan kunnen complot-denkertje ineens van alles gaan zien en bedenken, is alleen maar lastig natuurlijk. Bovendien kan je dan als Media monopolie betrapt worden op leugens ... Oh, no, geen video beelden bitte!

    Overal in de Westerse wereld worden raciale/klasse spanningen in hoog tempo opgevoerd door de MSM.

    Dus nee, geen video beelden aub! Dan kan je als media monopolie op leugens en propaganda betrapt worden .... Oh no! Is al te vaak mis gegaan.

    Gun laws doorvoeren en de politiestaat verder optuigen met false flags en propaganda fear monguering is schering en inslag.

    De hysterie op de sociale media voedden dit alleen verder, extreem stom!
    liedetecter's avatar
     | #244007 | 07-01-2016 18:51 | liedetecter
    Oeps .. cp/paste chaosje .. whatever ... De psychopatische propaganda stroom is meer dan duidelijk ....
    liedetecter's avatar
     | #244014 | 07-01-2016 19:05 | Bestwel
    De relschoppers waren het station binnengegaan en hebben zich misdragen in de vele uithoeken en trappen van het station.
    Niet de hele trap of iedere uithoek is met die camera's te overzien.
    Boven op de perons in de lengte richting natuurlijk wel maar dat is hiervoor niet toereikend.

    Dit filmpje laat ongeveer zien hoe dit soort gasten te werk gaan.
    https://www.youtube.com/watch?v=96Xn_iM7bUA

    Dat is ook niet in de grote publieke ruimte maar juist in de uithoeken daarvan.
    Bestwel's avatar
     | #244015 | 07-01-2016 19:22 | Hans
    @Bestwel: oh, dus in augustus 2014 was het ook al een probleem.
    Waarom dan nu opeens de media-aandacht voor een probleem dat al jaren bestaat?
    Hans's avatar
     | #244016 | 07-01-2016 19:25 | liedetecter
    Sorry Bestwel ... dieven waren er nog eerder dan hoeren op deze planeet. Het is hogelijk suggestief (lees propaganda) dat aan de huidige immigranten crisis te koppelen. En dan nog, er zal zeker een percentage k*t marrokaantjes tussen zitten. En dan nog.

    Ik snap niet dat er hier met open ogen in de verdeel en heers hetze meegeschaapt wordt.

    Er spelen duidelijk verschillende zaken door elkaar heen, die zich niet lenen voor een populistische insteek, als je ook maar een beetje wilt kijken naar wat er aan de hand is met die immigranten stroom.

    Er staan verschillend artikelen met goeie achtergrond info op zaplog.
    liedetecter's avatar
     | #244022 | 07-01-2016 21:30 | Bestwel
    Een ding is mij wel heel duidelijk:
    De volkswoede is idiaal om een politiestaat nu eens goed van de grond te krijgen.
    Gelukzoekers mengen zich nu onder de vluchtelingen, probeer dat maar eens goed te scheiden.
    En inderdaad ontspoorde buitenlanders is al een veel ouder probleem. Ontspoorde Marrokaanse jeugd is in de grote steden al jaren een plaag.
    Werkgeversorganisaties zijn juist blij met grote spanningen op de arbeidsmarkt. De normale salarissen en arbeidsvoorwaaarden verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit is duidelijk te zien aan bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeurs in Duitsland en Nederland.
    Bestwel's avatar
     | #244028 | 07-01-2016 22:40 | jantjeuitnederland
    Ooit van youtube gehoord?
    Daar is genoeg te vinden.
    jantjeuitnederland's avatar
     | #244029 | 07-01-2016 22:46 | Hans
    OK, Jantje, laat maar eens zien. Plak de linkjes maar hieronder.
    Hans's avatar
     | #244031 | 07-01-2016 23:29 | mafklapper
    Ok hier speciaal voor hans.
    Zorg wel dat je even zit als je dit bekijkthttps://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc
    En het valt toch mee niet. LOL
     | #244039 | 08-01-2016 00:30 | Jan Verheul
    Mafklapper, het is een beetje dom om je te laten opjutten en voor jouw vijand te gaan werken. Het is beter als je begrijpt hoe de zaken in elkaar zitten. Je zou hier kunnen beginnen:https://www.youtube.com/watch?v=TY2DKzastu8&t=1&app=desktop

    Misschien moet je gewoon van buiten leren wat Wesley Clark hier allemaal zegt, en daarna proberen te snappen hoe ze in het Pentagon zo goed de toekomst konden voorspellen en wat dit dan betekent.
    Daarna zul je misschien begrijpen dat jij al die vluchtelingen en immigranten had kunnen voorkomen, als je zelf beter had opgelet, in het verleden.
    En die ongelukkige lieden die op jouw filmpje staan en waar jij zo bang voor bent?
    Dat zijn volgens mij slachtoffers van jouw eigen goedgelovigheid.
    Zij konden er niks tegen doen dat hun land door ons werd vernietigd. Maar jij had er nog iets tegen kunnen doen. Zij niet.
    Zij kunnen alleen vluchten.
    Al die vluchtelingen zijn het slachtoffer van JOU.
    Je draait de zaken om.

    ---
    Jantje: daar wringt nu juist de schoen. Normaal heb je zo tien filmpjes over zoiets op youtube. Nu niet één. Leg me dat eens uit !
     | #244040 | 08-01-2016 01:56 | siban
    @Jan V

    De waarheid zal wel in het midden liggen. Geen 1000 maar hooguit 20 of 30 personen zijn het geweest die deze delicten hebben gepleegd. Dat er iets is gebeurt lijkt me wel goed mogelijk, ook het ontbreken van film materiaal is niet zo vreemd. Filmen in de nacht is lastig en het is gewoon niet zo massaal geweest als het nu in de media naar voren komt. Daar hing gewoon veel buitenlands jeugd en tuig rond. Geen figuren die hun broeders gaan filmen als er shit gebeurt.

    Denk ook niet dat er spraken is geweest van een grootse georganiseerde roof en verkrachting. Wat dat betreft is het een hoax.
    siban's avatar
     | #244041 | 08-01-2016 02:15 | tegengas
    Beelden komen er wel, even geduld, en degene die dit goed proberen te praten door eigen fantastische verhaaltjes te verzinnen zijn net zo erg.
    tegengas's avatar
     | #244042 | 08-01-2016 02:59 | Manus
    We moeten ervan uit gaan dat alles wat de MSM verteld onzinnige propaganda is tot het tegendeel bewezen is, dat geldt ook in dit geval.

    Het is mij al langer duidelijk dat een belangrijk doel van de elite is om ons onderling te verdelen en dit komt wel erg goed van pas, net als de door hen opgezette massaimmigratie en haatzaaiende puppets als Wilders.
    Manus's avatar
     | #244049 | 08-01-2016 08:55 | liedetecter
    Ondertussen zitten we maar wel mooi met die miljoen immigranten per jaar (als we het mogen geloven) naar de EU. Fuck the EU dus.
    Die volkswoedde zou zich dus tegen de beleidsmakers moeten keren die zowel de vluchtelingenstroom met vernietigingsoorlogen in het middenoosten en (Noord)Afrika op gang hebben gebracht als die mis-managen om zo'n groot mogelijke chaos te creëren hier.

    In plaats daarvan worden zich misdragende dieven en bil-knijpers uitvergroot oma als bliksemafleiding van die volkswoede te dienen.

    Eenmaal boos vergeet de mens immers na te denken .....

    Eitje ...
    liedetecter's avatar
     | #244052 | 08-01-2016 10:10 | Nico de Geit
    Gisteren nog een filmpje gezien op EJBron, nu opeens weg. Verwijderd van Youtube?
    Nico de Geit's avatar
     | #244053 | 08-01-2016 10:25 | Nico de Geit
    Ik denk dat de overheid het echt niet meer weet. 200 agenten was niet genoeg voor 1.000 immigranten. Straks verzamelen zich daar 10.000 immigranten en is 2.000 man politie niet genoeg.

    Politici denken: hoe kom ik hiermee weg, hoe geef ik hier een positieve multicul draai aan. De politie schaft dit niet en trekt zich terug. De gewone burger wordt aan zijn of haar lot overgelaten. Maar dan moet je wel dom genoeg zijn om daar te gaan lopen.
    Nico de Geit's avatar
     | #244065 | 08-01-2016 12:32 | Denneb
    Onze corrupte politici hebben deze kwalijke situatie veroorzaakt door het voeren van onzinnige misdadige oorlogen en om aan de terechte kiezers vragen te ontkomen, proberen ze ons aandacht op de vluchtelingen weer te vestigen als oorzaak voor alle ellende.

    We weten nog hoe Balkenende toen doodleuk in het openbaar vertelde dat hij geen bewijzen nodig heeft, enkel het woord van Tony Blair dat we Irak zouden moeten aanvallen en vervolgens Libië.

    Ze waren doch degelijk gewaarschuwd dat ze enorme fouten begaan en in hun egotrippisme zijn ze doorgegaan:

    http://www.telegraph.co.uk/news/politics/tony-blair/12086505/Tony-Blairs-phone-conversations-with-Colonel-Gaddafi-revealed.html
    Denneb's avatar
     | #244067 | 08-01-2016 12:39 | Nico de Geit
    inspiration.jpg
    Nico de Geit's avatar
     | #244073 | 08-01-2016 13:35 | Hans
    @mafklapper: dit topic gaat over de aanrandingen en berovingen in de Nieuwjaarsnacht in Keulen. Heb je daar videobeelden van gevonden?
    Het is niet zo zinvol om allerlei andere video's (die we afgelopen zomer al hebben zien langskomen) in de comments te plaatsen.

    Hoe zit het nu met die aanrandingen en berovingen?
    Zijn er dan echt geen opnames van bewakingscamera's die de politie kan laten zien? In deze tijd van honderden smartphones en camera's verwacht ik toch minstens 2 YouTube-filmpjes. Er zal toch minstens een aanrander gefilmd zijn.
    Er zijn zelfs filmpjes van de MH17crash, het brandende MH17-wrak en de terugrijdende BUKraket-installatie.
    Hans's avatar
     | #244102 | 08-01-2016 19:23 | siban
    De politie heeft 350 uur aan beeld materiaal. Hoofd van de politie moest opstappen. Het gaat om 31 verdachten waarvan 18 asielzoekers. Twee verdachten die opgepakt waren zijn alweer op vrije voeten. bron
    siban's avatar
    Ik heb in een vorig topic ook al vragen gesteld bij het doel van de asielzoekers.
    Waarom zouden er niet een stuk of wat betaald zijn om rotzooi te schoppen? Dat zou enkele groeperingen dan weer heel goed uitkomen.
    Dat vuurwerk wat ze naar de politie afschoten om hen op afstand te houden volgens de berichten, is verdorie hardstikke duur, ga dat maar eens van je asiel gage kopen, maar een vrachtwagen aangeleverd door een belanghebbende partij?
    Die duizend daders van Keulen en 100 slachtoffers, was ook de brul van het eerste uur. Paniek.
    Ik kan me best voorstellen dat er 16 Syriérs en 1 Afghaan geld hebben aangenomen en als criminelen tekeer zijn gegaan, nou die zijn opgepakt worden berecht, en ik hoopt teruggestuurd naar hun eigen land.
    Johan Alphons (Independent, spaceship Earth)'s avatar
     | #244111 | 08-01-2016 21:05 | Bestwel
    @Johan,

    Erst angetanzt, dann abgezockt: Trickbetrug in Köln

    Deze gasten stelen 1500 euro per avond dan kan dat vuurpijltje er ook wel vanaf als afleidingsmanouvre.

    https://www.youtube.com/watch?v=96Xn_iM7bUA
    Bestwel's avatar
     | #244117 | 08-01-2016 22:22 | Jan Verheul
    @ Bestwel.
    Je hebt dat filmpje nu al tweemaal gepromoot, maar het levert nog steeds geen enkele bewijs voor aanrandingen op Sylvester avond.

    @ Nico de Geit. Zie ik het goed dat je vindt dat we ons moeten laten inspireren door Breivik? In mijn analyse was Breivik een sympathysant van de mensen die Europa multi-etnisch hebben gemaakt.( Denk aan Leon de Winter die iedereen afbrandde die tegen massa-immigratie was. Hij en zijn neefjes hebben de massa-immigratie altijd verdedigd. Ennu gebruiken ze de verdeeldheid die daardoor mogelijk is.) Niet dat Breivik dat zelf door had, natuurlijk.

    Er is al 15 jaar een ferme moslim-bashing campagne aan de gang.
    Hier enkele links die dat duidelijk maken:
    http://thinkprogress.org/politics/2011/08/26/304306/islamophobia-network/
    http://maxblumenthal.com/2010/12/the-great-islamophobic-crusade/
    en : http://fair.org/article/the-dirty-dozen/

    Ik heb websites gezien van de aanslag in Boston met foto's die heel erg overtuigend waren en toonden dat de Tsarnaev broers niks met die aanslag te maken hadden.

    Hier in Keulen is er weer iets gebeurd, en de moslims krijgen weer grootschalig de schuld.
    1. Bewijzen die er in overvloed zouden moeten zijn, worden niet getoond.
    2. De media maken van NIETS toch IETS. Kijk maar naar het originele filmpje van Manfred O. Op minuut 4,58 zie je een vuurpijl die in het publiek terecht komt. Je ziet ook dat dit echt niet met opzet gebeurt.
    Op de Brisant documentaire zie je dezelfde beelden, van Manfred O. Maar nu met een heel ander commentaar en achtergrond muziek: het lijkt wel of die moslims oorlog voeren tegen de politie of tegen het publiek.
    We kunnen dus rustig concluderen: hier wordt een hetze geproduceerd.
    Dat maakt mij sceptisch .
    Ik denk dat er niet veel meer is gebeurd dan in 1000 andere grote steden, op oudejaar.
     | #244118 | 08-01-2016 23:03 | Hans
    Ik beweer niet dat er niets is gebeurd.
    Ik denk alleen dat de misdragingen sterk uitvergroot en overdreven worden. Er wordt ontzettend gehamerd op het feit dat er Syriërs bij vetrokken zijn.
    Ik sluit mij aan bij Jan Verheul
    Ik denk dat er niet veel meer is gebeurd dan in 1000 andere grote steden, op oudejaar.
    Hans's avatar
     | #244119 | 08-01-2016 23:33 | mafklapper
    Ja youtube, google en facebook sencureren ook niet.
    4 jaar in de zandbak gewoond. Conclusie die gasten zijn zo gek als een deur.
    http://.com/welcome_iwb.html?ic_welcome=1
    Als er niets gebeurt is waarom zeggen ze dit dan.
     | #244120 | 08-01-2016 23:35 | mafklapper
     | #244121 | 08-01-2016 23:38 | Bestwel
    @ Jan Verheul

    Hoofd van de politie moest opstappen. Het gaat om 31 verdachten waarvan 18 asielzoekers.

    en dat is alleen nog maar het gedeelte relschoppers dat geindentificeerd is. Het hoofd van de politie wilde het aantal betrokken assielzoekers buiten beeld houden. Het werkelijke aantal daders ligt dus waarschijnlijk veel hoger. Dan kun je gewoon extrapoleren van datgene je al aangetroffen hebt. En statistish gezien heb je daarmee heel vervelende assielzoekers te gast.
    Die 80 ongeloofwaardige vrouwen moeten zich natuurlijk doodschamen dat ze aangifte hebben gedaan.

    http://zaplog.nl/zaplog/article/waarom_horen_we_nu_pas_van_aanrandingen_keulen.
    Bestwel's avatar
     | #244122 | 08-01-2016 23:48 | mafklapper
    Hier moet je kijken wat de politie van Oslo zelf zegt.

    https://www.superstation95.com/index.php/world/745

    Niks aan de hand hoor.

    Kijk hier zijn het er al 18.

    http://www.prisonplanet.com/cologne-suspects-include-18-asylum-seekers.html
     | #244124 | 08-01-2016 23:51 | Bestwel
    Het aantal aangiftes is opgelopen tot 106, waaronder twee wegens verkrachting. Driekwart van de aangiftes heeft een seksuele achtergrond, zei de politie woensdag.
    Bestwel's avatar
     | #244125 | 08-01-2016 23:56 | Bestwel
    Volkskrant:
    Anonieme agenten: meerderheid daders Keulen was Syrische asielzoeker

    http://www.volkskrant.nl/buitenland/anonieme-agenten-meerderheid-daders-keulen-was-syrische-asielzoeker~a4220265/
    Het aantal aangiftes is inmiddels opgelopen tot over de 120. Daarvan gaat driekwart om seksuele delicten, twee vrouwen zouden zijn verkracht.
    Bestwel's avatar
     | #244127 | 09-01-2016 00:06 | Bestwel
    Beelden van een aanranding in Keulen als voorbeeld :
    https://www.youtube.com/watch?v=pmw4HweQi30
    Bestwel's avatar
     | #244128 | 09-01-2016 00:10 | Bestwel
    Een slachtoffer aan het woord:
    http://nieuws.vtm.be/buitenland/173324-slachtoffer-keulen-overal-bepoteld

    kssssssssssssssst
    ksssssssssst
    Het was een vreemdeling zeker die verdwaald was zeker ik zal eens even vragen naar zijn asielpapieren.
    Bestwel's avatar
     | #244132 | 09-01-2016 00:26 | ouwe knar
    Eens kijken hoe lang het YTje blijft staan en hoe lang het duurt voordat men gaat beweren dat het fake is.
    ouwe knar's avatar
     | #244140 | 09-01-2016 01:21 | Ness
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1088008764566319&id=100000716164798
    Ik heb geen smoelboek dus ik weet niet wat daar staat.
    Ness's avatar
     | #244142 | 09-01-2016 01:35 | Jan Verheul
    Ik wil graag reageren op alle posts.

    @ 244119. Uw link werkt niet.

    @ 244120. Er waren 1000 Iraakse mannen ( asielzoekers, vrouw of vriendin nog elders) bij dat station in Helsinki op oudejaarsnacht.
    Drie mannen hebben handtastelijkheden begaan. Vreemd hè ! Dachten die Finse vrouwen nu echt: "Laat ons even leuk tussen die 1000 sex-deprived men gezellig kletsen ? " Welke normale vrouw redeneert zo ? Ook bij ons hadden de vrouwen 80 jaar geleden nog lange rokken aan en een hoofddoekje op. Omdat mannen biologisch nu eenmaal weinig moeten investeren in nageslacht: een vrouw bevruchten kost weinig tijd. Gevolg: de strategie om vrouwen te verkrachten is een strategie die in de genen van veel mannen is opgeslagen. En prudentie is een gedragsneiging die vrouwen behoren te hebben. Dat heb je niet als je als vrouw om die tijd tussen 1000 sex-deprived men met drank op gaat lopen. Wie is dan schuldig? Die vraag wordt door een rechter heel anders beantwoord dan door een evolutie psycholoog.

    @ 24121. Deze dame heeft geen schokkend verhaal. Het is hier al vele malen geplaatst , ook door mij.

    @ 24122. Dat het fout loopt in een wijk in Oslo is niet uniek. Harlem was ooit ook kapot. Is de schuld van politici. Belangrijker dan nu moord en brand te roepen is dit: Elk land dat massa-immigratie toe stond moet eerst analyseren wie die politiek destijds heeft doorgeduwd.

    Word vervolgd.
     | #244144 | 09-01-2016 01:47 | Ness
    Gevolg: de strategie om vrouwen te verkrachten is een strategie die in de genen van veel mannen is opgeslagen.
    Nooit wat van gemerkt, Jan, althans, niet in NL. En ik ben ervaringsdeskundige. Mijn complimenten, heren. In vergelijking met wat ik in Pakistan heb meegemaakt - en breek me de bek niet open - heeft U zich collectief keurig gedragen.
    Ness's avatar
     | #244145 | 09-01-2016 02:03 | siban
    Dat heb je niet als je als vrouw om die tijd tussen 1000 sex-deprived men met drank op gaat lopen. Wie is dan schuldig?


    Hallo het is O&N;en een station. Lijkt me logisch dat je daar langskomt als je naar huis wil?

    Jan V. je bent net zo idioot als die burgemeester
    siban's avatar
     | #244146 | 09-01-2016 02:04 | ouwe knar
    Ook bij ons hadden de vrouwen 80 jaar geleden nog lange rokken aan en een hoofddoekje op.
    Toen raakte mannen al oververhit bij het zien van een blote enkel. Blijkbaar is zedige kleding geen afdoende remedie tegen het doorgedraaide brein van sommige mannen.
    Misschien dat een boerka helpt? En misschien kunnen de ouders dan weer een bruid uitzoeken, want op openbare gelegenheden valt er immers niets meer te beleven.

    media_xll_1229622.jpg
    ouwe knar's avatar
     | #244147 | 09-01-2016 02:06 | Bestwel
    @Jan Verheul

    Je hebt dat filmpje nu al tweemaal gepromoot, maar het levert nog steeds geen enkele bewijs voor aanrandingen op Sylvester avond.

    daarna poste ik dit
    Beelden van een aanranding in Keulen als voorbeeld :

    https://www.youtube.com/watch?v=pmw4HweQi30

    En je kiest blijkbaar ervoor om het te negeren?
    Bestwel's avatar
     | #244148 | 09-01-2016 02:10 | Jan Verheul
    Vervolg.
    244124. Bestwel, zeg eens eerlijk, als U vrouw was en in Keulen woonde, zou U dan in de verleiding komen om ook aangifte te doen?
    Het aantal aangiften zou wel eens hoger kunnen zijn dan het aantal vrouwen dat op dat plein was. In de 20 minuten video ban Manfred O zie ik slecht 6 jonge vrouwen op dat hele plein.
    244125. Ja, het blijken grotendeels Syrische asielzoekers, maar wel met een grote talenknobbel. Eentje had gezegd: : Ich bim Syrier. Ihr musst mich freundlich behandeln. Frau Merkel hat mich eingeladen." ( Een overal te lezen citaat uit een politieverslag, Geen enkele vluchteling die 2 maanden in Duitsland is kan zo snel Duits leren. En als het toch zou bestaan, dan zou hij slim genoeg zijn om niet zoiets onzinnigs te zeggen. Maar het is natuurlijk wel een zin die precies is wat de kortzichtigen willen horen, de mensen die niet beseffen dat wij, Het Westen, tot de vernietiging van het Midden Oosten hebben besloten, en wel meteen na 911: https://www.youtube.com/watch?v=2DJ--Z3lvaQ

    24127 Dit is het soort 'bewijs' dat ik zocht. Het kan zijn opgenomen in de oudejaarsnacht, en het zijn wellicht moslimjongeren, en er is een blonde mevrouw die wellicht iets te opdringerig wordt benaderd. Dat kun je als een aanranding beschouwen. Ik zie ook een hoofddoekje vlak naast haar. Mogelijk dacht ze dat ze met een moslimvriendin daar wel veilig zou zijn.
    En nu? Is dit erg? Moet iemand hiervoor worden bestraft ? Ik zou het niet weten. Ik denk dat je als blonde vrouw niet tussen 2000 feestvierende en dronken mannen door moet lopen midden in de nacht. Maar dat is slechts gewone wijsheid. Gewone biologie. Gewone evolutie psychologie. De lieden die de wereld in chaos willen storten voeren oorlog met wapens, met media,met wetgeving en met valse vlaggen. Hier hebben ze de media gebruikt en ze zullen straks de wetgeving gebruiken om de wereld naar hun hand te zetten. De Masters of Discourse, dat zijn zij die bepalen in welke normen en waarden U heilig gelooft. ( Toen ze de massa-immigratie nog moesten verwezenlijken geloofde U dat discriminatie het grootste kwaad was, en dat alle mensen helemaal gelijk waren. Maar nu moeten ze ons land verdelen en in chaos brengen, en nu prediken ze uiteraard heel andere normen en waarden.
    Zoals Bertrand Russel ooit schreef: : There is no nonsense so arrant (enorm) that it cannot be made the creed of the vast majority by adequate governmental action ( propaganda).
     | #244149 | 09-01-2016 02:11 | siban
    Typisch trollen gedrag..
    siban's avatar
     | #244150 | 09-01-2016 02:13 | Bestwel
    En daarmee blijf ik bij mijn conclusie:

    Het gaat om 31 verdachten waarvan 18 asielzoekers.
    en dat is alleen nog maar het gedeelte relschoppers dat geindentificeerd is. Het hoofd van de politie wilde het aantal betrokken assielzoekers buiten beeld houden. Het werkelijke aantal daders ligt dus waarschijnlijk veel hoger. Dan kun je gewoon extrapoleren van datgene je al aangetroffen hebt. En statistish gezien heb je daarmee heel vervelende asielzoekers te gast.
    Bestwel's avatar
     | #244151 | 09-01-2016 02:29 | Jan Verheul
    @ 244144 Ness, alles draait om voortplantings-succes. Vrouwen kunnen hun genen slechts 15 maal doorgeven. Mannen duizenden malen. Verkrachten is dus geen onrendabele strategie. Dus zijn een aantal kinderen het gevolg van verkrachting.Dus wordt die eigenschap (neiging tot verkrachten) redelijk vaak doorgegeven. Dus heb je culturele regels om dat in te perken, te voorkomen. Vrouwen moeten geen 'aanleiding geven'. Maar onze cultuur kent de pil al 60 jaar en onze permissiviteit is erg groot. Wij zijn dus aan erg veel bloot gewend. Een blote vrouw geeft ons zomaar geen erectie ( gelukkkig. Je zou er gek van worden) . In de islamitische wereld is dat heel anders. Daar is nooit bloot te zien.
    Misschien dat daar een verklaring ligt voor de mogelijke aanrandingen: de overgang is voor deze mannen te snel en te groot. Dat in combinatie met de deprived-ness ( hoe zeg ik dat in het Nederlands: ze hebben al maanden geen sex meer gehad.) En in combinatie met de massaliteit, anonimiteit, nachtelijk donker, alcohol etc.: ik begin warempel te geloven dat er toch aanrandingen zijn geweest :-) Ik heb alleen nog geen bewijzen gezien....

    244145. Siban, ik weet niet of er treinen rijden 's nachts, maar als dat zo is, dan heb je gelijk: dan was het geen vrije keuze maar een noodzaak. Daar had ik nog niet bij stilgestaan.

    244146 Ouwe Knar. Je maakt duidelijk wat ik bedoel. Ik heb het ook hierboven beschreven.
    244147 Bestwel. Mijn reactie op dat filmpje staat hierboven.
     | #244152 | 09-01-2016 02:31 | ouwe knar
    Ga maar weer fijn slapen mensen. Alleen wat ranzige mannen, kunnen zij ook niets aan doen en wij zijn gewoon een tolerant volk.
    Tolerantie is een teken van sterkte, paal en perk stellen speelt de wereldmachten alleen maar in de kaart. *kuch*

    Dat in vele moslimlanden een ander vrouwenbeeld heerst en emancipatie een woord uit een vreemde taal is, is niet mijn schuld. Dat er nu vele mensen naar ons land komen met een verouderd vrouwenbeeld, is evenmin mijn schuld.
    http://www.vrijspreker.nl/wp/2016/01/open-brief-van-duitse-schrijfster-over-aanrandingen-in-keulen-gaat-viraal/
    ouwe knar's avatar
     | #244153 | 09-01-2016 02:32 | Jan Verheul
    @ Bestwel. Het zou U sieren als U uw mededelingen slechts één keer zou plaatsen. Driemaal hetzelfde bericht is echt te veel. En ik denk dat U sommige links wel vaker hebt gegeven.
     | #244154 | 09-01-2016 02:59 | Jan Verheul
    @ 244152. Ouwe Knar.
    Uw hele reactie is onjuist. Ik zeg niet dat die mannen 'er ook niks aan kunnen doen' . Ik zeg : er zijn geen beelden van Dat klopt niet.
    Ik zeg: Er zijn nu zoveel onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig hoaxes geweest dat ik dit pas wil geloven als er overtuigende bewijzen zijn. Dat ene filmpje van Bestwel wil ik als matig overtuigend beschouwen.

    Ik zeg niet dat je tollerant moet zijn t o v aanrandingen. Maar je moet ook niet net doen alsof het zeer bijzonder is. Alsof dit alleen door beesten wordt gedaan.

    Ik zegt niet dat de boze burgers de wereldmachten in de kaart spelen,. Ik zeg dat die boze burgers moeten beseffen dat ze hier nooit massa-immigratie hadden gehad als ze 25 jaar geleden naar mij hadden geluisterd. En mij hadden gesteund om over de massa-immigratie te spreken. Het diende nergens toe, Er was werkeloosheid.,Er was al veel onvrede in de wijken. Maar als ik er over begon werd ik als een fascist afgeserveerd.
    En nu zeg ik: als je de moslims basht en mee roept in het koor van Wilders cs dan werk je wéér voor die lieden die het slecht voor hebben met ons. Ze manipuleren je en jij werkt aan je eigen ondergang.

    Ouwe Knar, de schrijfster die je citeert heeft 10 rancuneuze boeken geschreven over haar mislukte huwelijk met een Turkse man.

    En wat ze hier schrijft is ook al niet ter zake.
    Wij waren het die het Midden Oosten tot een oorlogsgebied hebben gemaakt: Wij vielen Afghanistan binnen, en toen Irak, en toen Libië en toen Syrië en toen Yemen.
    Daardoor komen die mensen hier naartoe, Wij hebben hen tot vluchteling gemaakt.
    Wij hebben in de jaren 70 de arbeiders uit die landen hierheen gehaald.
    Wij hebben ze in de jaren daarna hier toegelaten.
    Ik heb daar tegen gestreden, maar ik stond mooi alleen. Kunt U dat zeggen? Dat u in 1991 een 3 koloms artikel in een regionale krant had omdat U tegen de massa immigratie was? Ik wel.


    TS (JvH)
    Ik ben bang dat hier heel andere zaken aan de hand zijn.


    Verdeel en heers.
    In 1935 waren het de joden die bestreden moesten worden (verdeel en heers) en nu zijn het moslim gelovigen die bestreden moeten worden: verdeel en heers.

    Gezien de berichten in de media en de diverse internet-fora werkt het recept weer prima.

    En ondertussen worden de menselijke vrijheden ingeperkt en ingeperkt (internet, staat van beleg)

    Wat is de oorzaak ? De illegale oorlogen van Amerika en de NAVO/NATO en de gestructureerde vluchtelingen stromen.
    Nederland is goed bekend met het voeren van illegale oorlogen concludeerde de commissie Davids, na de illegale oorlog tegen Irak.
     | #244162 | 09-01-2016 09:57 | Antares
    Reactie gevonden op http://wakeupfromyourslumber.com/helsinki-police-asylum-seekers-harassed-women-on-nye-mass-assault-possibly-planned/

    If I were an asylum seeker I would stay from trouble knowing if I fuck up I would lose the opportunity to legalize my situation in the country I applied in. Either these asylum seekers are dumb and stupid or a third party involved raping and make it appear as asylum do it.
    I go for the second guess, bring in waves of foreigners preferably arabs/middle eastern, cause rapes in the name of these asylum seekers to inflamme europeans to hate middle eastern so when time has come for NATO/US/Israel to bomb the shit out of Syria/Lebanon/Iraq/Jordan/Egypt, no one will feel sympathy for them, everyone hates them they are only invaders and rapers, kill them all for us we are fed up with them.

    These waves of migration to Europe is planned and so is this raping stories we hear over and over. This is all by design. I hope accept the raping is NOT done by refugees, rather it is set up to make it look like refugees do it to inflamme europeans. The elites know how to cause civil war in Europe. Hitting two birds with one stone, greater israel and the destruction of Europe.
    Antares's avatar
     | #244165 | 09-01-2016 10:28 | Sighvatssohn
    Er is niks gebeurt in Keulen. Niks nada noppes. In ieder geval niet meer dan anders. No way dat de eerste berichten spreken van een rustige nacht en vervolgens komen er allemaal berichten in onze über betrouwbare media dat het totale anarchie is geweest. Dit ligt zo in lijn met alle bullshit uit Parijs die men ons wijs wil maken. 
    http://www.ksta.de/koeln/bilanz-von-polizei-und-feuerwehr-zur-silvesternacht-sote,15187530,33042114.html
    Sighvatssohn's avatar
     | #244167 | 09-01-2016 10:32 | Hans
    Ik sluit me opnieuw aan bij Jan Verheul.
    Er zal best wel iets gebeurd zijn en er zijn nieuwkomers uit Syrië aangehouden door de politie. Maar de incidenten worden nu door allerlei groepen opgeblazen om een reactie uit te lokken. Het is massahysterie geworden.

    Ik vind de hype rond deze Nieuwjaarsnacht te vergelijken met de overdreven aandacht voor loverboys (van een paar jaar terug) en de zogenaamde kindermisbruikaffaire in Oude Pekela (de Clownsaffaire) uit 1989.

    Binnen een dag na de aanslagen in Parijs (vrijdag 13 november) werd er rondgebazuind dat er een paspoort van een Syrische vluchteling was gevonden. Een oncontroleerbaar gerucht dat in heel Europa leidde tot de gewenste reactie de grenzen moeten dicht.

    Ook dit incident leidt tot dezelfde reactie van dezelfde groepen: de grenzen moeten dicht.
    Het automatisme, de reflex van: probleemreactieoplossing zou je aan het denken moeten zetten.
    Kijk naar het proces, besef dat je gedachten aangestuurd worden door de media.

    Het publiek is heel makkelijk te manipuleren. Door deze aanrandingshype zal in veel meer gemeenten de bevolking gaan protesteren tegen opvang van vluchtelingen. Dat is wat bereikt zal worden door het opblazen van de aanrandingszaak in Keulen.
    Hans's avatar
     | #244172 | 09-01-2016 11:10 | Bestwel
    @ness
    Ness moemde het al een keer dat zijn artikelen plotseling van de voorpagina verdwenen. Ineens is er een groot leger trollen wanneer de staats propaganda onderuit gehaald wordt. Ineens verdwijnt je artikel van de voorpagina.
    ik ben eens gaan kijken en het aantal kliks op de link is wanneer ik niet ingelogd ben via een ander ip nummer blijkt plotseling gedecimeerd. Dat aantal kliks verschilt duidelijk en is maar een klein percentage van datgene zoals ik dat zie wanneer ik ingelogd ben. Dit is wel een vreemde manier van moderatie waar je duidelijk rekening mee moet houden.
    Bestwel's avatar
     | #244173 | 09-01-2016 11:32 | Bestwel
    @ Jan Verheul

    Bestwel, zeg eens eerlijk, als U vrouw was en in Keulen woonde, zou U dan in de verleiding komen om ook aangifte te doen?


    Weet jij ongeveer wat een vrouw moet doormaken wanneer deze aangifte van aanranding of verkrachting moet doen?

    Je bent ofwel een troll of een idioot. 
    Je bent hiermee wat mij betreft gediskwalificeerd als medezapper.
    Met de groeten van mijn vrouw trouwens.

    En daarmee blijf ik bij mijn conclusie:

    Het gaat om 31 verdachten waarvan 18 asielzoekers.
    en dat is alleen nog maar het gedeelte relschoppers dat geindentificeerd is. Het hoofd van de politie wilde het aantal betrokken assielzoekers buiten beeld houden. Het werkelijke aantal daders ligt dus waarschijnlijk veel hoger. Dan kun je gewoon extrapoleren van datgene je al aangetroffen hebt. En statistish gezien heb je daarmee heel vervelende asielzoekers te gast.
    Bestwel's avatar
     | #244178 | 09-01-2016 12:01 | Bestwel
    @ Hans
    Hoe zit het nu met die aanrandingen en berovingen?
    Zijn er dan echt geen opnames van bewakingscamera's die de politie kan laten zien? In deze tijd van honderden smartphones en camera's verwacht ik toch minstens 2 YouTube-filmpjes. Er zal toch minstens een aanrander gefilmd zijn.


    daarna postte ik en ook Ness:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1088008764566319&id=100000716164798

    Ik heb daarop geen enkele reactie van je gezien tewijl je ander zaken aan het ontkennen bent.
    Heb je misschien veel affiniteit met struisvogels?
    Bestwel's avatar
     | #244180 | 09-01-2016 12:16 | Ness
    @Bestwel: het aantal kliks op een artikel is 3x hoger als je niet bent ingelogd. Dat is een vaste bug. Maar idd, artikelen verdwijnen van de voorpagina als er wat te veel slimme opmerkingen staan of als het onderwerp te heikel is.

    Overigens ben ik het niet eens met de heren. Moslimmannen, en vooral de jonge mannen, zijn net apen als het op vrouwen aankomt. Hijgerig en de godganse dag bezig met sex - en denken dat alle vrouwen en meiden ook zo in elkaar steken.

    Ik zie zo'n massa-aanranding daarom zomaar gebeuren. Deze mannen hebben altijd geleerd dat ZIJ zich niet hoeven inhouden want hun behoeften zijn heilig. Ze gaan er dus bij het minste geringste op los, aankijken is al genoeg. Alle westerse vrouwen zijn hoeren, in hun ogen. Ik gruw van hun houding tov vrouwen en meiden.
    Ness's avatar
     | #244182 | 09-01-2016 12:27 | Ness
    Uhm welke zaken ontken ik? Ik denk dat je in de war bent, Bestwel. Nogmaals, ik heb geen faceboek, ik pluk die link van een ander blog. Van Arabische mannen krijg ik de zenuwen. Teveel meegemaakt op dat gebied. Ik kots van die beesten, to be honest. Mannen hebben het allemaal niet zo in de gaten want die zijn geen lustobject, maar 3 minuten als vrouw moet voldoende zijn om ze op andere gedachten te brengen. Ik ben blij dat ik oud ben, en dus onaantrekkelijk nu. Anders vielen er dooien. Want mijn geduld is allang op.
    Ness's avatar
     | #244184 | 09-01-2016 12:41 | Bestwel
    Sorry @ ness
    Ik bedoelde niet dat jij wat onkende maar bedoelde daarbij Hans.
    Je naam stond erbij omdat je betreffende filmpje ook gepost had, Hans wilde daarop voorals nog niet reageren.

    Jou indruk van ontspoorde Arabische mannen kan ik alleen maar onderschrijven.
    Bestwel's avatar
     | #244187 | 09-01-2016 13:09 | tegengas
    Je zal toch vrouw zijn in Keulen, wie van de "mannen" hier wil ruilen met de vrouw toen op het plein?
    CYROLRpWcAA37FG.jpg
    tegengas's avatar
     | #244188 | 09-01-2016 13:19 | Bestwel
    Binnen het station was nog minder politie:
    De relschoppers waren het station binnengegaan en hebben zich misdragen in de vele uithoeken en de trappen van het station.
    Niet de hele trap of iedere uithoek is met die camera's te overzien. 
    Boven op de perons in de lengte richting natuurlijk wel maar dat is hiervoor niet toereikend.


    Dit soort beelden zullen langzaam steeds meer boven komen drijven.
    Bestwel's avatar
     | #244190 | 09-01-2016 13:47 | Ness
    @Bestwel: ze zijn niet ontspoord. Dit is hun default-houding.

    Ik heb 3 jaar in moslim- en hindoegebieden rondgereist, grotendeels alleen. In Afghanistan is mij NIETS overkomen - dit was vóór de oorlog. In India is mij NIETS overkomen. IN Turkije, NIETS. In Pakistan, toen al zwaar islamitisch geschift, elke dag, de hele dag, tientallen malen per dag. Zum kotsen.

    Het wordt die mannen domweg zo aangeleerd hoor. Plus, het begrip 'ridderlijkheid' is binnen de islam volslagen afwezig. Met z'n allen op een slachtoffer, man of vrouw, dat is prima in hun ogen. Wat wij laf en misselijk gedrag vinden is voor hen de normaalste zaak van de wereld. Een vrouw is minder dan een dier. Een geit is veel meer waard.

    Mijn houding tov Arabische cq moslimmannen uit die zwaar islamitische contreien is dan ook voortgekomen uit pure wederkerigheid. Ik zie ze zoals ze mij zien; ik behandel ze zoals ze mij behandelen. Als beesten dus.
    Ness's avatar
     | #244196 | 09-01-2016 14:13 | Argwaan
    Hoewel godsdiensten tegelijkertijd sex veroordelen als onderdrukkingsmiddel, moedigen ze ook sex aan, als was het maar door het er steeds over te hebben in de veroordelingen (neem geen ijsje, geen suiker, geen gebakje en je krijgt er vanzelf trek in).
    Het doel achter het bevorderen van het kindertal is zo veel mogelijk gelovigen en of soldaten te kweken. 
    Dat dit veel ellende meebrengt zal de elite een zorg zijn. Het probleem zit dus in de propaganda, zéker als die godsdienst heet.

    Maar gasten dienen zich als gasten te gedragen, doen ze dat niet, dan direct terug naar het land van herkomst.
    Argwaan's avatar
     | #244199 | 09-01-2016 14:47 | siban
    @Jan V 

    Ik weet niet uit welk gehucht jij komt maar ja er rijden dag en nacht treinen in grote steden zoals Keulen. Toevallig kwam ik dit jaar zelf ook met oud en nieuw per ongeluk in een menigte dronken feestvierders terecht. Je denkt even door te kunnen steken maar staat op een gegeven moment muurvast in de menigte. inschattings fout niks gebeurt maar je kan even geen kant meer op. Erg beangstigend als je ook nog eens van alle kanten belaagd gaat worden. 

    Ben het met je eens dat de europese politici hier schuld aan hebben maar je gaat de mist in door te roepen dat die vrouwen er zelf om vroegen en je bewering dat het allemaal wel meeviel klopt ook niet. Het lijkt me normaal dat de burger hier op gaat reageren. Ik stel voor neem het recht in eigen handen want politie en politici geven ons geen bescherming meer.
    siban's avatar
     | #244200 | 09-01-2016 15:02 | ouwe knar
    #244189 | 09-01-2016 13:23 | tegengas
    Hierboven.

    Muslim brags about devastating 7-man gang rape of young German virgin girl, "full of dirt and sperm" 
    Is van YT afgehaald

    Hier http://shoebat.com/2016/01/07/muslim-brags-about-devastating-7-man-gang-rape-of-young-german-virgin-girl-full-of-dirt-and-sperm/ is die oa nog te zien.
    ouwe knar's avatar
     | #244203 | 09-01-2016 16:06 | Jan Verheul
    @ Ness. U heeft een afkeer van streng islamitsiche landen. Dan zou ik maar eens goed kijken hoe het komt dat die landen nog volop bestaan. 
    1. Toen Nasser Egypte wilde moderniseren, begon de VS de muslim brotherhood te steunen. 
    2.Toen Afghanistan een communistsich bewind kreeg begon de VS de jihadist Hekmatiar te steunen, en later Osama bin Laden. 
    3. Irak was een seculier land waar het goed ging.De VS besloot dat het moest worden vernietigd, en steunde allerlei religieuze stromingen. 
    4. Ghadaffi had een seculier en vrij modern bewind. Maar we hebben hem met een leugen verdreven en zijn land aan de extremisten gegeven om het verder af te breken. 
    5. Assad is een alawiet, een soort shiiet. Zijn vrouw is Sunniet. Zijn ministers waren deels Sunniet. Alles ging goed, maar in 2007 besloten wij dat het land kapot moest. 
    6. Ik meen dat Benazir Bhutto en ook haar vader veel meer seculier waren, maar beiden zijn door de CIA vermoord, a;s ik het goed heb. 

    In Pensylvania woont Fetullah Gulen. Hij heeft al 20 miljard $ besteed aaan de bouw van madrassa's. Dààr worden de jihadi's opgeleid en ggeselecteerd. Gülen beweert dat hij die 20- milard van 'het Turkse volk' kreeg. Maar we weten allemaal dat op 911 er 2 triljoen $ zoek was in de VS. 

    Het American Turkish Council stuurt al sinds 1985 miljoenen naar Turkije. Om dat land te helpen. Sibel Edmonds weet zeker dat een derde van dat bedrag wordt besteed aan het opleiden van moslim-extremisten. 
    Het is Amerika dat die moslim-jihadisten opleidt, en gebruikt, om hun eigen moslimlanden kapot te maken. 
    Het is al drie maal officieel toegegeven: Brezeinski in Le nouvel observateur. ( Over Afghanistan) . John Schindler over Bosnië ( video A Town betrayed.) En i Tsjetsjenië heeft de VS moslimextremisten aan gestuurd om Rusland aan te vallen. ( Boek van William Engdahl) 
    Enfin, ik zal er maar over ophouden. 
    Mijn werkwijze is altijd: val de oorzaak van het probleem aan, niet de slachtoffers.
     | #244204 | 09-01-2016 16:17 | Jan Verheul
    @ Ouwe knar. 
    De jonge moslim die opschept over een gangbang waarbij ze een meisje ontmaagd hebben is niet prettig om te zien. Maar is dat niet wat onze rap-muziek als vrij normaal mag promoten, al 20 jaar lang? 

    En dat wordt uitgezonden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Heb je ooit stelling genomen tegen die enorme ondermijning van onze cultuur? Want nu ben je te laat, zoals je ziet. 

    Als je wil begrijpen waar het allemaal begon, dan kun je deze blog lezen: http://xevolutie.blogspot.nl/2016/01/511-waarom-werd-ons-land-multi-cultureel.html

    ( Kost wel moeite natuurlijk . Het is veel gemakkelijker om altijd achter de manipuleerders aan te lopen. Dan zit je lekker midden in de grote groep, wat het gevoel geeft dat je gelijk hebt. 
    Weet je wanneer je gelijk hebt? Als 20 jaar later precies gebeurt war jij voor gewaarschuwd hebt. Dàn heb je gelijk. En ik heb altijd gelijk. Doe er je voordeel mee. )
     | #244206 | 09-01-2016 16:44 | Ness
    @Jan: het ligt niet aan 'de islam', het ligt aan de plaatselijke mores. En die wordt bepaald door de plaatselijke autoriteiten. En daarachter zitten uiteraard altijd de belangen van de grootmachten. Maar dat pleit de daders niet vrij.

    De mens is een dier, maar wel een sociaal dier. Zij die zich zodanig laten opzwepen dat ze zelfs aan hun biologische, sociale geaardheid voorbijgaan zijn geen dieren maar beesten. Dat is waarop ik de daders veroordeel, en dus niet op de godsdienst.

    Zowel in Afghanistan als in Turkije was in de tijd dat ik er was, het niet ophebben van een hoofddoekje geen doodzonde die onmiddellijk en direkt tot verkrachting leidde, en DUS werd ik daar normaal behandeld. Door heel vrome (maar ook heel menselijke) moslims, welteverstaan. De idiote manier waarop vrouwen behandeld worden in bepaalde islamitische landen is dus geen wet van Meden en Perzen. Het kan ook anders.

    Nogmaals, het ligt niet aan de islam an sich. Je kunt iedere godsdienst zodanig verkrachten dat het een gesel wordt om de maatschappij in de gewenste vorm te meppen. Maar wat jij vergeet met je opmerkingen is dat USA/fascisten de volle medewerking krijgen van de ratten die in de door jou genoemde landen aan de macht zijn. Dat zijn geen slachtoffers. Dat zijn net zo goed daders, voor de volle 100%. En hun meelopers zijn in mijn ogen net zo schuldig.
    Ness's avatar
     | #244207 | 09-01-2016 17:24 | Bestwel
    Een foto van een van de vele slachtoffers uit Keulen.
    attack-victim-stuttgart.jpg?w=800
    Bestwel's avatar
     | #244210 | 09-01-2016 17:34 | Bestwel
    Raad eens waar de polietie wel tegen optreed in Keulen:
    https://www.rt.com/news/328379-police-pegida-cologne-rally/

    maar dat was wel te verwachten omdat het hier in Nederland net zo gaat:
    http://zaplog.nl/zaplog/article/de_10_eisen_van_pegida_betreffende_de_asielpolitiek
    Bestwel's avatar
     | #244211 | 09-01-2016 17:36 | Bestwel
    Bestwel's avatar
     | #244214 | 09-01-2016 17:47 | mafklapper
     | #244216 | 09-01-2016 18:00 | Bestwel
    ‘Links rijdt zich zo graag te pletter tegen de muur van zijn eigen grote ideologische gelijk’


    https://ejbron.wordpress.com/2016/01/09/links-rijdt-zich-zo-graag-te-pletter-tegen-de-muur-van-zijn-eigen-grote-ideologische-gelijk/
    Bestwel's avatar
     | #244218 | 09-01-2016 18:08 | Bestwel
    Bedankt voor de links @ mafklapper
    De link naar de beperking van vrijheid van informatie voor de vrije pers had jij ook al een keer geplakt. 
    Verder zie ik inmiddels duidelijk dat jij de ogen in ieder geval al wel open hebt.
    Bestwel's avatar
     | #244219 | 09-01-2016 18:11 | Hans
    Ik heb daarop geen enkele reactie van je gezien tewijl je ander zaken aan het ontkennen bent.

    @Bestwel: ik heb je video bekeken. Het ziet er inderdaad heel naar uit. 
    Zoals ik al zei: er zijn vast en zeker nare dingen gebeurd. Ik accepteer ook dat er Syrische vluchtelingen bij betrokken zijn.
    Laat dit even bezinken. Ik ben het met je eens. Ik ben overtuigd.

    Maar de mensen, die dit incident hypen en voor hun eigen agenda gebruiken zijn het echte probleem.
    Het is het klassieke patroon:
    probleem - de aanrandingen
    reactie - verontwaardiging over die barbaarse moslims
    oplossing - sluiten van de grenzen
    Hans's avatar
     | #244223 | 09-01-2016 18:37 | Bestwel
    @Hans,
    Dat iedere misstand wordt gebruikt om een politieke agenda uit te kunnen rollen dat ben ik helemaal met je eens. never waste a good crisis.
    Dat sluiten van de grenzen zal de oplossing niet meer worden, eerder een politiestaat mag je nu gaan verwachten.
    en wat ik al eerder schreef:
    Werkgeversorganisaties zijn juist blij met grote spanningen op de arbeidsmarkt. De normale salarissen en arbeidsvoorwaaarden verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit is duidelijk te zien aan bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeurs in Duitsland en Nederland.
    Bestwel's avatar
     | #244228 | 09-01-2016 19:05 | Ness
    Bijna goed, Hans. Maar dat sluiten van de grenzen kan alleen maar geschieden als Oiropa één is geworden, natuurlijk, als we alle soevereiniteit inleveren, als we allemaal met huid en haar bezit zijn geworden van de grootmongolen van de EU, en slaven van het geldsysteem. Dan pas kan Oiropa ons *beschermen* tegen deze ISIS-horden. Want dat is wat hier gaande is. Er moet en zal oorlog komen dus de haat moet erin geramd worden. En dat is tevens de voornaamste doelstelling van ISIS™ en de reden voor alle achterlijke griezelstories uit die hoek, en 'Keulen'.

    Afijn. Ik zei dat 'het' niet aan de islam an sich lag, maar daar moet wel wat bij. Want die godsdienst leent zich er wel uitstekend voor. Islamitische maatschappijen werken immer op halve kracht en dat is mi de reden dat ze nooit vooruit komen. Vrouwen zijn niets waard, of in het beste geval, de helft van een man waard. Vrouwelijke inbreng is ongewenst. 

    Vrouwen mogen niet zelfstandig zijn, mogen niet spontaan zijn, mogen er geen eigen ideeen op na houden etc etc. Een vrouw zonder een begeleidende man die geheel voor haar verantwoordelijk is - want een vrouw kan geen zelfstandige beslissingen nemen - is gegarandeerd een hoer, ook in de meer verlichte gebieden. Een vrouw die ongewild de lust opwekt van een man is 100% schuldig, terwijl een man die zijn leven door zijn piemel laat leiden 100% okay is in de ogen van allah. Een vrouw is (familie)bezit, en 'als een kind', dus geen echt mens. Alleen mannen zijn volwaardig.

    Islam heeft mij en mijn soortgenoten een doodvonnis opgelegd omdat wij dat godconcept verwerpen als atheisten. Dus als ik er iets aardigs over zeg komt dat omdat ik fair wil blijven. Want alle godsdiensten zijn op deze schadelijke manier om te bouwen. Maar de islam maakt het de ratten wel heel gemakkelijk in dat opzicht.

    Hier spreekt nog iemand uit ervaring:http://media.tpo.nl/2016/01/09/bonusquote-hafid-bouazza-gooit-brisantbom-in-vluchtelingendebat/ enhttp://media.tpo.nl/2016/01/09/bonusquote-hafid-bouazza-blust-brisantbombrand-met-kerosine/ Hafid heeft gelijk hoor. Maar wellicht moet je een vrouw zijn om precies te snappen wat hij daar zegt. Iig wil het tot de huppelkutten (m/v) hier niet echt doordringen hoezeer ze geminacht worden door hun knuffelmoslims. Daar zijn 'de alternatieven' nog heilig bij, vergeleken.
    Ness's avatar
     | #244230 | 09-01-2016 19:08 | Ness
    http://www.nujij.nl/algemeen/tekort-aan-bijstandsgerechtigden-dreigt.34726050.lynkx <--@Bestwel. Slavernij is het doel, volkomen staatsafhankelijkheid, dat klopt.
    Ness's avatar
     | #244249 | 09-01-2016 20:57 | Jan Verheul
    @ Ness. #244206.
    Je schrijft:
    Maar wat jij vergeet met je opmerkingen is dat USA/fascisten de volle medewerking krijgen van de ratten die in de door jou genoemde landen aan de macht zijn. Dat zijn geen slachtoffers. Dat zijn net zo goed daders, voor de volle 100%.


    Ik zal het even herhalen: Egypte, Afghanistan, Irak, Libië, Syrië, in al die landen was uit zichzelf een meer seculiere samenleving ontstaan. Vrouwen in korte rokken die naar de universiteit gingen. Maar zo'n staatshoofd heeft het goed met zijn land voor, en wil geen slaaf van de VS zijn. 
    Toen heeft men bedacht dat dit niet goed is voor de VS en voor Israel. Sterke, centraal geleide en moderne landen zullen te veel voor de olie vragen en ook nodig hebben voo rhun welvaart en bewapening. Israel wil het liefst zieke buurlanden, geen sterke buurlanden.
    Bernard Lewis is een van de bedenkers van deze plannen. Zie:http://www.larouchepub.com/eiw/public/1992/eirv19n43-19921030/eirv19n43-19921030_026-new_bernard_lewis_plan_will_carv.pdf
    Maar ook de israelischee Oded Yinonvond dat de arabische landen kapot moesten. Lees zijn Yinon Plan:http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815
    NB: Ik was Iran nog vergeten: ook dat land was op weg naar de moderniteit,maar werd tot twee maal toe gedwarsboomd: in 1953 werd Mossadecq verdreven door de VS, en in 1979 werd de Shah verdreven door de VS eb zette men Khomeini op de troon.( ja, dat gelooft U niet, omdat Khomeini vrijwel meteen veel last bezorgde aan de VS, maar het was toich echt een plan van Alan Ball, een Amerikaans deskundige, die de Shah deed verdwijnen. ( Lees Engdahl: A Century of War.") 

    Ness, wat jij als 'ratten' betitelt zijn echt de marionetten die door de VS en Israel op de troon zijn gezet. Vaak in de hoop dat ze het land verder kapot zullen maken.
     | #244251 | 09-01-2016 21:06 | mafklapper
    Daarom moet ook alles in nederland kapot zodat iedereen alleen maar voor de staat kan werken.
    De eu is zo ontworpen dat alles naar klote gaat.
    Lekker met al die buitelanders burgeroorlog en chaos.
    Uit chaos schep je orde, de nieuwe wereld orde.
    En voila the new world order.
    Daarom is het ook overal tegelijk aan het instorten.
     | #244252 | 09-01-2016 21:09 | Jan Verheul
    @ Bestwel.

    U citeert E J Bron:
    ‘Links rijdt zich zo graag te pletter tegen de muur van zijn eigen grote ideologische gelijk’


    Bron is een zeer fervente moslim-basher. 
    En net als al die zeer fervente moslim-bashers is hij geweldig pro-Israel. 
    Wilders is er ook zo een. 
    Als ie iets van Wilders weet dan weet je dat hij een project van Israel is. Een long-term project dat heel goed is uitgepakt.http://xevolutie.blogspot.nl/2010/11/geert-wilders-voor-wie-is-hij-in-de.html

    Maar behalve dat de Israel vrienden erg anti-moslim zijn is er nog iets aan de hand. 
    Ze waren ook altijd heel erg pro-moslim ! 
    Ze waren de felste pleitbezorgers voor de massa-immigratie ! 

    Lees daarover Leon de Winter's ' Handboek ter bestrijding van rechts nederland." 
    Kijk wie al die pundit's zijn die destijds het politiek Correcte Links vorm gaven, en hoe ze iedereen die tegen immigratie was, de grond in boorden. 
    Lees deze blog: http://xevolutie.blogspot.nl/2016/01/511-waarom-werd-ons-land-multi-cultureel.html
     | #244256 | 09-01-2016 21:46 | Bestwel
    U citeert E J Bron:
    ‘Links rijdt zich zo graag te pletter tegen de muur van zijn eigen grote ideologische gelijk’

    Wanneer Bron een moslim basher blijkt te zijn of een moslin vriend, maakt mij niet uit, zijn verdere achtergrond is irelevant voor datgene wat hij hier verteld. Het gaat namelijk over de inhoud in relatie tot het onderwerp van de asielzoekers. 

    Het hebben van een onvoorwaardelijke blinde vlek voor datgene zich daadwerkelijk afspeelt laat de ruimte vrij om tot een catastrofe te leiden voor onze westerse maatschappij.
    Trouwens dat wisten de leiders die deze vluchtelingenstroom georganiseerd hebben natuurlijk al lang en maken daar nog eens dankbaar gebruik van.
    Bestwel's avatar
     | #244259 | 09-01-2016 22:37 | Jan Verheul
    @ Bestwel
    Ik moet me blijkbaar duidelijker uitdrukken. 
    E J Bron behoort bij de partij die 30 jaar geleden mij voor fascist uitmaaklte omdat ik tegen massa-immigratie was. En diuezelfde partij is nu de grote moslim-basjers. En dat is dezelfde groep die U aan duidt met
    de leiders die deze vluchtelingenstroom georganiseerd hebben


    Ga er maar eens op studeren, Bestwel. Ik heb U alle documenten gegeven waar U het uit kunt halen.
     | #244287 | 10-01-2016 00:33 | mafklapper
    Ja en nu komt de aap uit de mauw. 32 verdachten 18 daarvan asielzoekers. Maar let op 32 verdachten waarvan 29 vluchtelingen.
    We worden belazert.
    http://investmentwatchblog.com/32-suspects-identified-29-of-them-refugees-18-asylum-seekers-norway-100-of-rapes-committed-by-non-european-immigrants-muslims-more-swedes-than-ever-are-moving-abroad/
     | #244289 | 10-01-2016 00:49 | Bestwel
    Ja en nu komt de aap uit de mauw. 32 verdachten 18 daarvan asielzoekers. Maar let op 32 verdachten waarvan 29 vluchtelingen.
    We worden belazert.


    Ik citeer Winston Churchil (Die net zo slecht was als adolf Hitler )
    Ik geloof alleen de statistieken die ik zelf vervalst heb.
    Bestwel's avatar
     | #244292 | 10-01-2016 01:32 | Bestwel
    Shocking video taken in Berlin on New Years Eve shows migrants shooting guns and hurling fireworks in scenes that resemble something out of a war zone.

    https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xap1/v/t42.1790-2/12522685_464033823802520_89207019_n.mp4?efg=eyJybHIiOjMwMCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoic3ZlX3NkIn0=&rl=300&vabr=137&oh=6247541c02418a5e222630f0e8460405&oe=5691CE49

    De politie en het leger hebben het monopolie op geweld en vuurwapens. De duitse vrouwen komen dus niet zo ver met hun busje traangas. Fijn vooruitzicht dus alvast voor de komende weken.
    Bestwel's avatar
     | #244294 | 10-01-2016 02:46 | ouwe knar
    Toch een beetje warrig draadje. 

    Zoals:
    Wij zouden met z'n allen oorlog hebben gevoerd, en dus is alles ons eigen schuld ?!
    Ik heb nergens persoonlijk oorlog gevoerd ik heb ook geen regering opdracht gegeven.
    Mijn stem is altijd weggesjoemeld in compromissen (gunstigste geval).
    Regeringen hebben lak aan mij/ons, praten over eigen schuld lijkt mij in deze context destructief geleuter. 

    Zoals:
    Er is niets aan de hand want geen bewijzen.
    Er is wel wat aan de hand want botsende culturen; Want de cijfers kloppen niet.
    Er is sprake van opzet, of nee samenloop van omstandigheden.

    Zoals:
    De Frankfurter Schule begreep dat en besloot al die verbindende factoren kapot te maken.
    Zie opgegeven link http://xevolutie.blogspot.nl/2016/01/511-waarom-werd-ons-land-multi-cultureel.html, maar moslim bashen zou niet mogen. Alle moslim bashers zijn namelijk pro israel ?! 

    Welke conclusie kun je trekken uit het niet beschikbaar zijn van de video's uit Keulen????
    Behalve dan dat mannen per definitie ranzig zijn en vrouwen altijd schuldig aan het wangedrag van mannen *kuch*

    Carnaval in Keulen wordt in ieder geval heel gezellig: NOT
    ouwe knar's avatar
     | #244301 | 10-01-2016 12:38 | Bestwel
    Ik wil de volgende video onder de aandacht brengen omdat de link ondertussen stuk is gegaan:
    SHOCK VIDEO SHOWS MIGRANTS IN BERLIN SHOOTING GUNS, THROWING FIREWORKS

    https://www.youtube.com/watch?v=2rE3xZ6tBi8

    Het is een belofte voor de toekomst.
    Jezelf beschermen met een busje traangas tegen dit soort volk zal je waarschijnlijk niet meer gaan lukken.
    Het is in dit geval in Berlijn maar deze elende is bijzonder mobiel.
    Volgende keer op ons feestje?

    @ Ouwe knar
    ik ben het met je reactie helemaal eens, hier hebben wij zeker niet zelf voor gekozen. Naar het volk luistert de politiek alleen wanneer het ze uitkomt, en dat is niet zo vaak.
    Bestwel's avatar
     | #244307 | 10-01-2016 13:08 | Bestwel
    Hier een foto uit Keulen van een vrouw die een trein wordt ingetrokken:
    Germany-Cologne-Train-Station-1000-Arab-Mobs-Molest-Rape-Sexual-Assault-Women-Illustration1.jpg
    Komt uit dit artikel:
    http://www.financetwitter.com/2016/01/germany-under-attack-molest-rape-sexually-assault-by-1000-arab-mobs.html
    Bestwel's avatar
     | #244308 | 10-01-2016 13:20 | Bestwel
    Welke vrouw zou dit vrijwillig laten welgevallen en heeft daar ook nog eens zelf voor gekozen:

    341aa46783b451044d7068d657434ff3.jpg?itok=6mkCNhHk
    Bestwel's avatar
     | #244313 | 10-01-2016 14:22 | Jan Verheul
    @244287 Uw reactie gaat niet over Keulen. Dat gaat over het feit dat wij massa-immigratie hebben toegestaan. Iets war ik 25 jaar geleden tegen gestreden heb. Nu moet U op de blaren zitten. 

    @244294. Ouwe Knar. Het is het één of het ander: je hebt een democratie en dan ben je allemaal mede verantwoordelijk, als volk. Of je laat toe dat de 1% als een dictatuur de macht heeft over jou. En dat laatste is het geval. 
    Als jouw eigen dictators allerlei landen vernietigen, dan moet jìj als eerste op de blaren zitten, en niet de mensen wiens landen zijn vernietigd. Dat zijn wel de laatsten die blaam treft. 

    Over de Frankfurter Schule wil ik het nog wel een keer duidelijk samenvatten: Die lieden zijn er op uit om onze samenleving kapot te maken. Dat deden ze door éérst de massa-immigratie te verdedigen ( tegen mensen als ikzelf). Omdat ze de Masters of Discourse zijn: ze kunnen de opinie van de massa's bepalen, op allerlei manieren: door valse wetenschap ( VB: er bestaan geen mensen-rassen ( Richard Lewontin). Of: Westerlingen zijn van aanleg fascisten ( Adorno). Of door gebeurtenissen die emoties opwekken ( zoals massa aanrandingen op een Keuls station) .
    Op die manier hebben ze doorgedrukt dat de schapen het er mee eens waren dat ons land werd overspoeld door massa's moslims. 
    Sinds 2001 hebben precies diezelfde lieden ( ik ga U niet zeggen wie dat zijn. Als u dat zelf niet leert zien, heeft het toch allemaal geen nut ) het moslim-bashen op touw gezet. 
    Het blijkt dat ze een agenda hebben: zorg eerst voor twee groepen, en zet die twee groepen daarna tegen elkaar op. Laat ze elkaar kapot maken. 
    Dat is wat er in het Midden Oosten gebeurt: de strijd tussen Sunnieten en Shiiten is pas ontstaan na de destabilisatie door de Amerikanen. 

    @ Bestwel. 
    Dank voor de video. Gelukkig met geluid dit keer. Ik versta niet wat er gezegd wordt, maar er wordt wel gelachen, dus ik heb niet de indruk dat er een serieuze 'oorlog' aan de gang was. Het was meer oudejaars-baldadigheid. In ons plaatsje Veen hebben we 2600 inwoners, en daar gaat het er nog net iets ruiger aan toe.Elk jaar. Keur ik ook niet goed, maar het toont aan dat dit niet een overval door Moslims is. Dit is 'uit de hand lopende nieuwjaars gedoe.' Niet eens een relletje. Het woord 'nieuwjaarsrellen' is een gewoon bestaand woord voor een veel voorkomend verschijnsel. 
    Van vrouwen die aangerand worden zie ik helemaal niks.

    No comments:

    Post a Comment